20 veebruar 2011

Kes on sõbrad = kes oled sina?

Täna meenus mulle mõttetera: näita mulle oma sõpra ja ma ütlen sulle kes sa oled.

Vaatasin enda praegust sõprusringkonda või siis tutvusringkonda laiemalt.
Mõtlesin, et kes tunduvad nemad mulle olevat ja kuhu nad pürgivad.
Ja kuna ma nende inimestega veedan palju aega koos, siis paratamatult jääb midagi külge. Seega vaadates neid inimesi, võin ma enam vähem oletada, et kuhu olen ma teel ja kes ma olen.
On oluline valida, milliste inimestega me end ümbritseme! Ja see ei tähenda ilmtingimata, et me osade inimestega enam ei suhtle. Pigem tuleb vaadata ümber see, et milliste inimeste vahel me oma aega jagame.

Kes on need inimesed, kes sind mõjutavad?

Lisaks sellele peatus mõte punktil, et kes siis on sõber?
Esimese mõttena meenus, et sõber on see, kes on olemas siis, kui sul on abi vaja.
Häid sõpru ja lihtsalt sõpru eristab siis selle punkti järgi see, et millisest supist on nad sind valmis välja aitama.
Lähenedes sõprusele sellest küljest, siis paneb see mind mõistma, et ma olen õnnistatud mees.