23 märts 2011

How to get hiiiiiiiiiiiiiiiiiigh?

Ma pole tõenäoliselt mitte kunagi Jumalale nii ligidal olnud, kui ma olen praegult.

Endale meeldetuletuseks ja teile nõuandeks, et kuidas ma selle taseme jõudnud olen:

*veeda iga päev aega palves ja piiblit lugedes.
Minu jaoks on see aeg umbes tund. Isegi kui ei taha, siis distsiplineeri ennast. Kui mitte kohe, siis lõpuks saab su vaev igaljuhul tasutud.
*käi palju kirikus.
Keskkond milles sa aega veedad mõjutab sind. Mina käin praegult sisuliselt kolm korda nädalas kirikus-pühapäeval ja kolmapäeval on meil regulaarsed teenistused ja siis lisaks esmaspäeval on piiblikursus. Utsita ennast üles ja teenistusele mine näljas südamega Jumala vastu. Tiri oma südamega pastorist/jutulustajast see sõnum välja.
*palveta keeltes.
Tee seda nii palju, kui süda lustib. Kasvõi kogu aeg.
*veeda aega kristlastega.
Inimesed kellega sa aega veedad mõjutavad sind.
*kuula ülistusmuusikat.
Mind see igastahes aitab. Ühelt poolt meelelahutus, teisalt aitab koondada mõtteid Tema peale.

Lisaks:
*kindlasti soodustavaks asjaoluks on see, et sul on mõõdukalt vaba aega!
Kui meil aega pole, siis muutuvad Jumala asjad valikuliseks(me vb ei jõua kirikusse, meil pole aega, et olla Jumalaga jne.)
Tulemuseks on see, et me lähme Temast kaugemale.